Benim oğlumun da uzamış sarılığı vardı.
O kadar sarıydı ki artık sarılıktan çocuk kararmıştı,gerçekten bildiğiniz kara ve sarı arası bir renkti. Doğduktan 4-5 gün sonra başladı yanlış hatırlamıyosam ve 3 aya kadar sürdü. Gittikce koyulaştı hatta rengi. 2 ya 3 kez ölçtürdüm, ama doktor sorun olmadığı için daha fazla ölçmeye gerek yok bekleyelim geçecek dedi.
3.aya doğru bildiğiniz geçti ve gerçek rengi çıktı ortaya, meğer çocuk bembeyazmış.
Çok düşünmeyin,çok kafaya takmayın. Ben ağlayarak doktor doktor geziyordum ciddi bir şey var diye, ama gerçekten hiç bir şey yok ve geçiyor.
O zaman ki resimlerine baktığımda bu çocuk iyi yaşamış diyorum resmen o kadar sarıydı ki..