erenm Gece kalkıp oturmalar, yattıktan kısa süre sonra uyanmalar oluyorsa hazır değil demektir. Zaten bu ayda 2 uykuyuda max 40 ar dk yapması çok çok normal. Bu arada 2. uykuya geçerken sorun yaşamıyorsada 2 uyku istiyor hala demektir. Akşam 21.30 gibi uyumasıda aynı şekilde çok normal. Benim kızımda 2 uykuyu 30-40 dk gibi yapar akşamda o saatte anca uyurdu. Yani herşey normal aslında böyle daha ne olsun. Bu şekilde 2 uykuda gece sorun yaşamıyorsa çocuk hala 2 uyku yapmalı. Ama gece uyanmalar, oturmalar varsa tek uyku için az daha zamanı var demektir. Denklem bu kadar basit. Buna göre karar verin