shi humanur09 ilk yaptıgınız gibimi silik çizgi çıktı yoksa biraz bekledikten sonramı çektiniz resmi ıslak kaldıgı içinde o seklde belirginleşiyor bilginize
sumyusa Bu resimde henüz beta hcg hormonunuz az olduğu için belki de tek çizgi çıkmış olabilir belki hamilesiniz dir ama negatif gibi duruyor yada hormonlar henüz artmamış
humanur09 sumyusa haklısınız bende bu belirsizlik den kurtulmak için kan vereceğim inşallah yorumunuzun için teşekkür ediyorum ☺️