ssbbyy ben bebeğim 3 aylıkken kötü hasta olmuştum, maskesiz emzirmedim gün içinde de genelde maskeyle ilgilendim onunla. Daha sık emzirdim antikorlar geçsin diye, siz tabi doktorunuza sorun ama bal zencefil tükettim bol meyve yedim su içtim öyle atlattım. Kötü olursanız hastaneye gitmenizi öneririm emzirirken kullanılacak ilaçlar vardır mutlaka ben idare edebiliyordum bu yüzden ilaç almamıştım çok şükür bebeğime de geçmemişti o zaman, geçmiş olsun şimdiden🌸