kurufasulye ben sokaktan iki ay önce sahiplendim. Tekir. Annesi doğru düzgün temizlenmeyi öğretmeden bırakmıştı. 4 ay kadar sokakta yaşadı, havalar soğuyunca eve aldım ama çok pişmanım. Hazır beslenmeyi, suyu tuvaleti öğrendi. Şimdi sokağa geri bırakmaya gönlüm razı olmuyor. Bir hayvan tüylerini bile yalamaz mı? İki ayda iki kere temizlendiğini görmedim. Pis benimki. Şahsi pisliği olduğuna inanıyorum bu yüzden. Ama sizinkinde bir şeyler değişmiş olabilir.