GezginPaNDa Foruma girerken sürekli reklam çıkıyor. Ama şu tüy dökücü reklamından içim bayıldı. Sürekli kıllı erkekleri izlemekten midem bulandı. Kadın forumunda neden kıllı erkek reklamı var
12betul GezginPaNDa Ben de kıllı adam çıkıyordu 😅 Sanırım. Kadın uygulaması ya kocalarınızı kıllı görmek istemezsiniz alt metin oluyor galiba slskslsksk
hunilimomy GezginPaNDa Canımız Annemiz, ücretsiz uygulamalarda reklamlar bulunur; içeriklerini biz seçmiyoruz. Arka arkaya görünüyorsa geçici bir hatadır; reklamı kapatıp devam ediniz. Mutlu Forumlar. 💜
suheyla92 GezginPaNDa bende hepsiburada dan hersey cikiyor size bağlı aslında ne çıkacağı ama genel olarak bu kadar çok reklam olmasi ckk can sıkıcı. 3 4 kez çarpiya basmak gerekiyor bir de kapanması icin illallah ettim artik
Deletedmom2987 GezginPaNDa bende geçen burda rani mobilya alakalı post açtım sürekli onun reklamı şimdi kusucam artık, birde reklamı kapatmama rağmen hala aynı sayfaya atıyor