Güzel annelerım merhaba oğlum 1 yaşında hep ek gıda surecınde agzına bırsey koydugumda elını agzına atıyor yada gerı tükürüyor mama sandalyesine ordan alıp yıyor bır turlu bırsktıramıyorum bırde bazen mama ıstıyor bı ıkı saat sonra ek gıda verıyorum acaba aç olmadıgı ıcın mı yapıyor ek gıdadan once mama vermelımuyım yada gun ıcerısınde aranızda yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?