Geçen ay baya yüksekti bu ay çok daha yüksek geldi şok içindeyim eskiden 8-9 metreküpü geçmeyen su tüketimimiz gelen zam ve yeni tarifelerden sonra 17 metreküpe çıkmış asla inanmıyorum bu kadar kullanmamız imkansız resmen kandırılıyoruz kimi kime şikayet edeceğiz sonuç yok çok üzülüyorum gerçekten