Haticec doktorlar farklı ölçebiliyor milimetrik ölçümler sonuçta. Ve risk almamak için anneyi direkt kötüye hazırlıyorlar. Siz içinizi ferah tutun. Aynılarını yaşadım. Allah korusun ama herhangi bir olumsuzlukta bu gebeliği devam ettirmem diyorsanız cvs vs yaptırın , içiniz rahat etsin. Ama benim için farketmez ben her türlü şekilde doğururum ve bakarım diyorsanız yaptırmayın demişti bana doktorum. Bu arada benim ölçümlerim de sizin gibiydi şimdi hatırladım. Şuan neler yaşadığınızı o kadar iyi anlıyorum ki. Size dua ediyorum