Ek gıdaya geçtiğimizden beri her şey pütürlü verdim çorba hariç hiç blender kullanmadım çorbasına da genelde arpa şehriye falan atıyorum. İlk haftalarda çok özendim çoğunlukla yemeyi yapıp önüne koydum biraz keşfetti biraz ben yedirdim ama beslenirken tek başımayım ve temizlemek çok zordu. Sonra bi yorum gördüm ‘aman keşfetsin diye uğraşırken oyun oynamaktan yemek yemeyen bir çocuk yetiştirmiş oldum’ diye biraz yüreğime su serpildi ve sadecr kendim beslemeye başladım. Pütürlü yiyoruz bazen iştahla bazen bir kaşık alıp bırakarak. Bi kaç günde bir keşfetmesine izin veriyorum özellikle duş günleri. Şimdi instagramda gezerken ayı aynı bebişlermiz olan bi influencer anne blw başlamış o da korkmuş kendi elinde tutarak yediriyo ama bi kötü hissettm kendimi nedense. En doğrusu neyse onu yapmak istiyo insan. Bi kaşık alıp bıraktığında da üzülüyorum, yarım avokadolu omletler yapmış mesela bahsettiğim o instagram mom, biz de bi avokado bi hafta gider herhalde gıdım gıdım yiyor. 7 aylık bu arada hala asıl besin anne sütü biliyorum o yüzden mod düşürmüyorum blwye takıldım laf lafı açtı diğer şeylerden de bahsetmiş oldum kızlar 🫣