ertonunannesi23 bugün doktora gittik aslında bir ay önce götürmüştüm çocuk doktoru bana ortopedi ve nörolojiye götürdü dedi şaşırmıştı o da hiç mi basmıyor dedi ben de bugün götürmek istedim nöroloji doktoru gelmemiş de asistan’a baktı bir bacağı diğerine göre kısa duruyor dedi ay biz nasıl panik olduk apar topar özel hastaneye gittik ortopedi bölümüne dedim röntgen çeksinler ortopedi doktoru ydedi kısa falan değil ikisi aynı bazı bebekler geç ayakta durabiliyor kalça çıkığını da kontrol etti yani anlayacağın bayağı zor bir gün geçirdim Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın