Balbulutu kız hiç deme, ya bide normal doğumdu benimki, hani sezeryan de iğne felan oluyor insanlar onun etkisi yüzünden ağrı çekiyor.
Bende iğne yok bişey yok, zaten doğuma girmemle çıkmam bir oldu 10 dk da doğdu çocuk, o çatalda da uzun durmadım ki ondan kaldı diyeyim
Ama ne olduysa doğumdan sonra kaldı bu, geçen aylarda daha fenaydım. Bende bide çocukluktan gelen huzursuz bacak sendromu da var.
Sabaha kadar bacaklarımı sürekli hareket ettirmekten,eşimi de yatırmıyorum bende yatamıyorum 🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️