Kızlar bebeğim şuan 3.5 aylık agu gugu gibi sesleri çok nadir günde 1 falan diyebilirim çok fazla söylemem üzerine keyifli gülerken söylüyor 😅 arkadaşlarımın bebekleri baya söyleniyor falan merak ettim sizlerin bebekleri ne zaman başladı karşılaştırma veya çocuk yarıştırma olarak düşünmeyin lütfen sesini duymak çok istiyorum ileride çok duyucam elbette ama benimki sadece merak😇😇