adenveben kesinlikle doktor tavsiyesi değilse kullanmayın ben o hataya dystum bebeğimin bağırsakları bozuldu her bebek kaldiramiyor o mamayi çok keçi sütü içerdiği için hipp kullanirken sıkıntı olmamisti kafama göre nedense ona geçirdim yoğun ishal ve hazımsızlık oldu doktora götürdüm onun özel atopik bir mama olduğunu söyledi ağırlıklı olarak emzir mama verme dedi şuan gerekmedikçe mama hiç vermiyorum hippe geri döndüm