3 aylık oğlum var aşırı zorlanıyorum gurbetteyim kendimi çok özlüyorum bir daha asla eski ben olamayacak gibiyim kahvaltım bile yarım kaldı evim aldı başını gidiyor bazen ağlama krizlerim geliyor kendimi çok bunalmış hissediyorum bu zamana kadar annem geldi kaldı ben gittim orada kaldım ama yok kendimi çok beceriksiz hissediyorum nasıl bir çözüm yolu bulmam lazım benim gibi olan var mı