mombarbie_ Merhaba aynı şeyi yaşadım 3 kanı verdim normal çıktı. O zaman benim de hastalığa bakınca dünyam başıma yıkıldı ama araştırdım gördüm ki bu değer başka şeylerden de etkileniyor yüksek çıkar bebeklerin çok küçük bir kısmı gerçekten hasta. 3. Kanı bekleyeceksiniz o da yüksek çıkarsa ter testine gönderiyorlar o da yüksek çıkarsa genetik test yapılıyor bu süreçlerden sonra KB var mı yok mu emin olunuyor. Size gönül rahatlığıyla şunu söyleyeyim o kadar çok araştırdım deli gibi her şeyi okudum ki. Kan testi yüksek çıkan 10 çocuktan 9 u 3
Teste normal çıkıyormuş ter testine giren 10 bebekten 9 u da normal çıkıyormuş. Benim bebeğim hafif sarılık geçirmişti iyi beslenenemekten muhtemelen o yüzden değeri yüksek çıktı. İsterseniz özel bir klinikte kendiniz de ter testi yaptirabilirsiniz aynı gün sonucu öğrenir rahatlarsiniz