ranarumeysa Çocuklarla kurabiye yapayım dedim ama olmadı tepside yayıldı kabarmadı niye böyle oldu açaba ya
nadidelifora ranarumeysa unu az yağı fazla gelmiştir muhtemelen. Bebeğiniz varsa yoğurda meyveye ufalayip yedirin 🌸
ranarumeysa nadidelifora çocuklarım büyük yani biri dört yaşında biri bir buçuk ben öyle ara öğün olsun diye şekersiz cevizli kurabiye yapayım dedim ama olmadı tarifın yarısını yaptım çok olması diye yağı çok kattım galiba