300715 Herkese merhaba geçen günde konu açmıştım 3-4 gündür oğlumun atesi 38-39 lardaydi ilaç ve antibiyotikte vermiştim serum takılmıştı yine sonra çıkmıştı ateşi bugün tekrar gittik kan verdik kan sonuçları temiz crp wbc güzel çıktı başına gelen varmı ateşi kaç günde düştü
rope 300715 Benim oglumda aralık sonu hastalandı Boğazları sisti antibiyotik başladık dolapta durduğu halde 4 günde sapsarı oldu bozuldu diye bende vermedim bidaha. 4 5 gün sonra bu sefer ateşlenerek hastalandı antibiyotiğe tekrar başladık ama ilk kez böyle inatci bi ateş yaşadık 3 4 saatte bir 39.5lara çıkıyordu iki uç kez acile gittik düşmüyor diye. Ama Crp 90 çıkmıştı bizde. Antibiyotik alınmasına rağmen 2 3 günde düzelme olmuyorsa başka bisey olabiliyor. Bir hafta ateşi düşmedi 37.5larda titreme başlıyordu o derece düşünün. Doktor immün sistemine bakalım diye kan aldı sonuçlar bir ayda çıktı. Henüz gidemedik ama başka bi virüsle karşılaşmış sanki bazı değerler yüksek gelmiş.
catperson 300715 kızımın sınıfında influenza salgını vardı, anlattığınız gibi günlerce yüksek ateş durumunu yaşayanlar var, hastanede tedavi görenler de oldu ateşi düşürülemediği için. Bu sene çok zorlu 🥺 Çok geçmiş olsun, umarım tez iyileşir 🙏
300715 catperson amin Allahım tüm yavrularımıza şifa versin🙏🏻 tahlil temiz ateş yüksek olunca ne olduğunu çözemedik bizde