kevseradgzelmutlu Merhaba,3 ay önce sezaryen oldum,dikişlerimde hassasiyet henüz tam geçmiş değil o yüzden korse kullanmaya cesaret edemedim. Sizce geç kaldım mı, ya da kullanılmalı mı, ne zaman başlanmalı. Yardımlarınızı bekliyorum
nillouq kevseradgzelmutlu ben de sezeryan oldum doktorum ilk andan itibaren kullanmamı söyledi korse yoksa da bir bezle de olsa mutlaka sar orayı dedi
minikbirbebekannesi kevseradgzelmutlu bende 3 ay oldu ve korse kullandığımda ağrım oldu. Hatta 3 haftalıkken 2 gün gündüz üst üste kullandım dikiş yerinde kanama oldu. Ara verdim geçen yine kullanayım dedim ama ağrı oldu. Bende göbeğim gitsin istiyorum ama korse kullanmakta zorlandım. Şal vs sarayım desem faydası varmış gibi gelmiyor
kevseradgzelmutlu Bezle sarmayı ben de duydum ama çok etki eder mi emin olamadım. Bazı kişilerde 6 ay korse kullanma iç dikişlerin daha iyileşmiyor dedi. Doktorum korseye gerek yok 1 yıl sonra karın egzersiziyle toparla dedi hangisini yapıcaz bilmiyorum 😃