Kızlar merhaba 3 ay önce vajinal doğum yaptım doğumda kesi atıldı ve dikişlerim oldu. Dikişlerimi kontrol etmek amacıyla muayene olduğumda bi sorun yok denilmişti ama ben şu an kesiden dolayı açıklığın fazla olduğunu düşünüyorum o kısma tekrardan dikiş atılması mümkün mü? Sanki orada bir dikiş varmış da açılmış gibi hissediyorum