Ay biz bir buçuk aylıkken kullandık ilk gece aşırı güzel uyudu hemen rahatlattı ama ikinci gece o kadar yoğun sancı yaptı ki keşke gaz sancısı olsaydı bu olmasaydı dedik, bağırsakları fazla çalıştırıyormuş sonradan öğrendim. Şimdi sab simplex kullanıyoruz ara ara hafif sancılar yine oluyor ama nurse gibi değil çok şükür rahatlattı bu bizimkini deneyebilirsiniz siz de eczaneden alınıyor