eslem0 Dün akşam bi leğen yedim neredeyse gece sütüm baya vardı ondan olduğunu düşünüyorum süt artırmak isteyenler bir denesin bence
thingma eslem0 Canınız mı çekmişti? Mısır süt yapar mı bilmiyorum ama canınızın çektiği bişi yerseniz (çay içmek bile mesela) süt artırıyo
beniyiyimanne eslem0 mısır nişasta içerdiği için normalde süt üretimini olumsuz etkiliyor. Kontrollü yemek gerekiyor.
eslem0 thingma ben mısırı severim dünde patlattığım mısır daha bi güzel olmuş bir sürü yedim gece sütüm baya vardı yani maşallah diyeyim 🧿🥰😀
thingma eflinida Hiçbi fikrim yok 🥲 çocuk doktorumuz demişti bana Canın ne çekiyosa ye çok abartmadan ya da çok zararlı bişi değilse diye. Süt yapımına katkısı olur demişti
lovebabyy eslem0 Mısır süt üretimini olumsuz etkiliyor diye biliyorum ben. Patlamış mısır çok susatır, böylece bol su içtiğiniz için hem de severek yediğiniz için artmıştır diye düşünüyorum 😅
eslem0 lovebabyy bilmiyorum artık dün farklı bir şey yemedim mısır yedim farklı olarak sütümde gece baya vardı
beniyiyimanne eslem0 bana da doktorum her şeyi ye demişti tabi süte negatif etki yapanları abartmadan tükettim. Bende en çok dereotu işe yaramıştı yediğim günler çok güzel süt yapıyordu