datlum cok zor süreç 3 kere yaşadım aynı durumu bizimkisi hastalıktan dolayı oldu ama meme reddi mama reddi ek gıda desen yok, yeni yeni yemeye başladı çok şükür🥹bizimkisi dışarı da veya kalablıkta daha iyi yiyordu şuan 9 aylık. Yoğurt ve meyve püresi denediniz mi acaba 🌸 o dönemlerde yoğurt yiyordu biraz onu seviyor zahmetli olmadığı için yemesi mesela bu aralarda yürüteç ile gidip gelerek yiyor mama sandalyesinde yemiyor ama artık buna da razıyım 🙏