begonya1 Kızlar ıphone 11 var bende saklama alanı aldım satın aldım aylık ödüyorum ama telefon hala dolu diye hata veriyor telefonda çok fotoğraf var bunu satın aldıktan sonra telefondan fotoları silmek mi gerekiyor lütfen yardım edin bana 🥹
[silindi] begonya1 bende 11 kullanıyordum canıma tak ediyordu en son kaldırdım attım hele wp girerken falan 😅
Nsrn1 begonya1 ben androidden ios a geçtim daha birkaç ay önce. 13 almıştım. İCloud satın almadım zaten Google a para ödüyordum. Yine bu telefonuma da Google fotoğraflar indirdim Google hesabımı açtım eski fotoğraflarım direkt olarak geldi. Ve Google hesabımdaki paketi yükselttim 200 gb satın aldım yetmiyordu çünkü 100 gb. Ben çözümü bu şekilde buldum umarım açıklayıcı olabilmişimdir
begonya1 İ cloud dolu değil boş alanı mevcut ama telefon dolu hiç bir şey yapamıyorım bir çözüm lütfen
cokbilmismom begonya1 11 ler artık son güncellemeyi aldı o da çok yer kaplıyor eğer yaptıysanız. Telefonunuzun kendi hafızası kaç o yetmiyordur kullanmadığınız uygulamalari silin. Yada aldığınız iclod yeterli gelmemiştir banada yetkiyor 200gb kullanıyorum ama yine yer yok fotolar şuan yedeklenmiyor 8000 bin foto olmu ben bunları nasıl seçip siliyim çok zaman alır.
eslemomss Lifebox indirip oraya yedekle sonra telefondan sil benim çok işime yaramıştı hala kullanıyorum ordan depolama alanı satın alın alacaksanız en azından telefonu değiştirseniz bile aldığınız depolama alanını kullanmaya devam edersiniz
begonya1 eslemomss Şöyle bir durum var telefon orijinal fotoları tutmuyor onu indirsem kalitesi düşük yedeklicek
eslemomss begonya1 hayır kaliteyi düşürmüyor kaç yıl öncenin fotosunu ordan indiriyorum kalite aynı canım