Melihaa06 kesinlikle ya benim çok kimsem olmadığı ve balkonum kapalı olduğu için çok rahatsız etmiyor. Artık tayin olup farklı ev olana kadar idare edicez yoksa memlekete bağ evine göndermek istiyordum yatak yorgan herşeyi o kadar fazla oldu ki oraya da hırsız giriyor sıfır ürün alıp gitmeleri de kolay olur bu yüzden oraya da gönderemiyorum 🫠 daha mama sandalyesi, yürüteç var şuan kullanıyor ama ileride nolur bakalım bugünde ilk adım arabası geldi her türlü eşya çıkıyor eve 70 cmlık cücenin eşyaları💘🥹