Doğumdan berı cesitli bahanelere sıgınarak dıyetı hep ertelıyordum.Cok kılo aldım ve artık ıstedıklerımı degıl bana uyanları gıymek zorunda kalıyordum.Emzırıyorum dıye hep kendımı haklı gorerek abarta abarta yedım.Artık buna son vermek ıstedıgım ıcın dıyetısyene gittim 😇
Fazla olan tam 15 kg var ama benım ıstedgım 20 kg vermek.Diyetimin 5.gunundeyım zorlanıyorum elbette ama sabırla azımle devam edecegım.Belkı benımle aynı dusunen arkadaslarım varsa dıye bu postu actım.
Yalnız degılsınn 🌻💘