keremxx yiyeceği oyun olarak görüyor olabilir ya da duyusal olarak kirlenmekten hoşlanmıyordur belki. Bebeğinize model olun o yemek yerken sizde yiyin ve abartarak gösterin bunu. Baskı yapmayın ters teper. Oral motor gecikmesi olsa gıdayla oynamazda bebeğinizin tercihi o şekildedir belki. Bazı bebekler 1 yaşına kadar elle beslenmeye geçmeyebiliyor. Fakat gelişimsel pediatriye gitmek için bir çok belirtinin olması gerekir göz teması, isime tepkisi falan nasıl? Eğer bunlar normalse bahsettiğiniz şey normaldir. Benim bebeğimde kaşığı asla istemiyor mesela her şeyi kendi yemek istiyor kaşık görünce ağzını kilitliyor 🫠 bide son bahsettiğiniz şeyi yapmayın bi kaç gün aç bırakın bakalım ne yapacak