juli_naz Ya bir haftadır hergun bu saatlerde aglamaya başlar çığlık çığlığa…böyle bu dönemde normalde gaz sorununun bitmesi gerekmez mi ? Tam 3ay 17 günlük
karan131025 juli_naz 4 ay 4 günden bildiriyorum hala geçmedi. Haraketlenince geçer 4 aylık olunca geçer dedi herkes sabırsızlıkla bekledim hala aynıyız.
yusufaltay20 Benim kide 1 ay 27 günlük yok belki 10 gundur geçmeyen gaz sancısı hatta benimki kakasinida yapmakta zorlaniyor sizinkiler öylemi acaba hic durmuyor özellikle aksam ezanından sonra coşuyor
anonimcanimm yusufaltay20 bizimkide kaka yapmasını bilmiyordu 4. Ayda öğrendi zaten 6 haftalıkken kolik dönemleri başlıyor bizimde öyle olmuştu
juli_naz yusufaltay20 bizim kakasini yapıyor ama bu son 4 gün diyeyim saat 10 ve 12 arası mahvoluyor …yeni uyudu şimdi sabah 9 da uyandı saat 12:40 oldu 🙄
mervegyk 4 aylık hala var özellikle geceleri. Kakası mukuslu oluyor. Süt ürünlerini tamamen kesmeyi deniyorum içinde süt bulunan paketli gıdalar dahil. Bir de öyle bakacağım 2 haftada belli ediyormuş alerji varsa
juli_naz karan131025 oy kıyamam ya …içim açıyor ya …güzelce oynuyorduk birden çığlık çığlığa kaldı dediğin gibi …insaAllah geçer bunlar 4ayimızda ve tüm bebislerinde en kısa sürede biter bu
karan131025 juli_naz inşlah geçer çogu zaman memeyi bırakıyor doyamıyor tam . İkigün önce o kadar kendi kastı katıla katıla agladıki elimden bişeyde gelmiyor herşeyi yapıyorum dayanamadım bende ağladım. Biran önce tüm bebişlerimizin bu sorunu biter inşlah🤲
juli_naz karan131025 ya bende koluma yatırıyorum …göbeğine masaj yapıyorum ama fayda etmiyor ilaçta almadım … ama böyle olursa yarın da doktorumu ariycam … Bu kadar sonradan normal mi bu gaz sorunu olması?
karan131025 juli_naz biz damlada kullandık ama bizde işe yaramadı bence masajda yapıyorum şu kiraz cekirdegi kemeri işe yaradı ama bizde onu denıyebilirsiniz en azından ilk aylarda kakasını normal yapıyordu onu takınca. Şuan oda fayda etmiyor ama.