Kızlar kızım 2730 kg doğdu sonra 2630’a düştü. 56 günlükken ölçtüm 4200 çıktı az mı almış? Ondan 4 gün sonra sağlık ocağında ölçünce elbiseler ölçtük 4700 çıktı hemşire 200gram elbiseden düştü 4500 dedi. Çevremdeki herkes mama ver hiç gelişmemiş çok küçük diyor. Oysaki doktor da hemşire de gayet güzel dediler sizce nasıl çok kafama taktım