Deletedmom897 biz gurbetteyiz burda ailemden kimse yok eşimin ailesinden ise 2 bekar erkek kardeşi var. Ben ailecek kutlamak istiyordum ama beyefendi sormadan sormaya gerek bile görmeden kaç zaman önce söyledi onlara. Ya ben de bir yandan olsunlar istiyorum onlar da burda yalnız bi biz varız diye ama öteki yandan da 1.yaş doğum gününde gelmişlerdi bari bunu ailecek kutlayalım istemiştim 🥲 martta bi de ramazana denk geliyor, onlar gelirse yemeğe de gelip gece de kalıyorlar yani anlayacağın asla özel bi vaktimiz olmuyor