Yaklaşık 19 aylık, biz de beraber uyuyoruz. Beşiklerin hiçbirine alıştıramadık. Doğrusunu söylemek gerekir, çok da uğraşmadım alışsın diye. Çünkü sürekli emiyor; yatağa al emzir, geri yatır derken sabaha kadar 20 kere ayağa kalkmaktansa yattığım yerden emziriyorum. Benim de kolayıma geliyor. Üstelik eşim de ben de çok seviyoruz birlikte uyumayı. İnşallah 2 yaşta anne sütüne veda ederken yatakları da ayırmayı hedefliyorum. Standart çift kişilik yatak ise tamamen eziyet olmalı, tahmin edebiliyorum. Bizim yatak daha büyük olduğu için biraz da yer konusunda zorluk çekmediğimizden ayırmadım bu zamana kadar.