Merhaba arkadaşlar 2 yaş 5 aylık oğlum var tuvalet eğitiminin zamanının gelip geçtiğini düşünüyorum nasıl adımlar atıp nasıl başlamam gerekiyor kaç tane kitap okudum lakin cesaret yok gece gündüz aynanda keseceğim lazımlığa oturmuyor klozeti reddediyor normal tuvalete giriyor biraz oyun biraz çiş bir kaç kez aklına Kazınsın diye götürdüm gece bezi çok dolu çıkıyor uyku arasında uykudan kaldırıp götürsem hayatta uyuyamam bir daha zaten hala destekli uyuyor ayağımda sallıyorum