Kartanesi26_ benim oğlum da doğdu doğalı iştahsız bir bebekti canım 4 buçuk aylıkken sütüm kesildi mamaya başladık tam 1 yaşına girdiği gün mamayı bıraktım o zamana kadar mama ve keçi sütü veriyordum ek gıda çok az yiyordu mamayı bırakınca inek sütüne başladım doğal kaynatıp ılıtıp veriyordum bu sefer hiç bir şey yememeye başladı 14 aylıkken birden biberonu bıraktım sütü bıraktım gece beslenmesini bıraktım iki gün zorladı ama üçüncü gün alıştı şuan 19 aylık olacak çok rahatım sütü de bıraktım dışarda napıcam diyordum ama bir şekilde oldu makarna yaptım yanıma aldım veya sevdiği kuruyemişlerden aldım o gün bu gündür biberonu göstermedim kendi de istemedi zaten iştahı da yeni yeni açılmaya başladı mesela kahvaltı sevmeyen bir bebek kahvaltıda çorba türü yapıyorum şu son bir kaç aydır Havaş yavaş duzrlmeye başladı sizde bırakın derim ben bir anlık kararla bıraktım rahatladım kilo almaya da başladık