Kizlar Astsubaylik eğitimi için 6 aydır buradayız.1 Eylül de eğitim başladı,Eylül 1 ’de bitireceğiz inşaAllah,süreç naisl ilerliyor tayin yerleri nasıl yazacağız.Esimin 8 yıllık jandarma asayiste uzman çavuş geçmişi de var.Bilgisi olan yazabilir mi süreç hakkında ?