Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 25 aylık. 2 yaş rutin kontrolünde doktorumuzdan tüm tetkikleri istedim. Kan, göz vs hatta gelişim testi de yaptıralım dedi tamam dedim. 1 ay sonraya randevu verdiler, gittik. Odanın içinde hem bize hem bebeğimi izleyerek bir test uyguladılar. Bebeğim biraz inattır söylenenleri o anda yapmaz ya sonradan yapar ya da biz görmeden odasında filan yapar. Bazen komutları alır gayet yapar ama işine gelmediği zaman yapmaz. Göz teması var bakar yani ama yabancılara karşı çok fazla değil. İsmine de bir şeyle çok ilgili değilse tepki verir. Orada bir çok oyuncak olduğundan çok tepki vermedi. Yap denilen şeyleri o anda yapmadı bir süre sonra yaptı. Kaba ince motor becerileri gayet yerinde. Ancak dikkat süresi biraz az. Biz de yeni şehre geldik yalnızım diye tablete maruz kaldı. 1 haftadır tablet tv kestik. Bize sınırdasınız dediler. Başka özel gelişim uzmanına gittik. O da aynı testleri uyguladı yani odada bir sürü oyuncak bebeğim odaklanamadı, oyıncaklar ilgisini daha çok çekti. Mesela orada yapmadığı şeyleri evde gözlemledim yaptı. Dil terapistine yönlendirdiler, oyun grubuna… Bu durumda olan yaşayan, geçen var mı acaba?