Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 10 aylık ve ben 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Beşiğe uzun süre eğilmem gerekebiliyor ve bebeğim çok hareketli olduğundan hiç yerimde duramıyorum. İlk gebeliğim riskliydi bunda da aynı şeyleri yaşar mıyım diye çok korkuyorum. Bu aralar da hastaydı yavrum, ben yeni bebeğim için doktora dahi gidemedim sadece betadan kontrol edebiliyorum. Bebekle hamile kalanlar, hamilelikte günlük rutinlerinizi nasıl yürüttünüz 🙏🙏🙏