Benim de bebeğim bugün tam 7 aylık oldu hala anne sütüne devam ediyorum 5 aylık itibariyle ek gıdaya geçmiştim gün içerisin de sabah öğle akşam olarak yedirebildiğim her şeyi veriyorum ve yiyiyor da, nerdeyse 8 buçuk kilo aldığını da boya veriyor boy kilo orantılı yani, ama benim de çevrem zayıf olduğunu söylüyor sanırım bu insanlar hayatımız da hep varlar ve yorum yapmaya da devam edecekler. Zaten doktorun da normal olduğunu söylüyor etrafı dinleyerek bişeyi kafaya takma anne olan sensin en iyi sen bilir ve hissedersin çünkü şahsen ben asla takmıyorum aksine cevap veriyorum KİLOSU GAYET NORMAL DİYE :)