yldrmmmmm Merhabalar sevgili annelerim bir sorum olacaktı sizlere bebeğim 8 aylık ek gıda sürecinde şimdiye kadar az çok yiyordu ama son bir haftadır ağızda tutuyor asla yutmuyor ne yaparsam yapayım olmuyor vereceğiniz önerilerin hepsine açığım 🥹
ahsenim12 yldrmmmmm 10 aylık olduk bizimde tutuyordu saatlerce yutmuyordu ben ek gıda ya ara verdim belli bir süre unuttu ve başladıktan sonra beğenmediği şeyleri asla vermedim biz 5 ay olmadan başlamıştık meme mama reddi vardı ben yesin doysun diye zorladım biraz sanırım o yüzden olmuştu
yldrmmmmm ahsenim12 bir süreden kastınız ne acaba ben de bir dolu bir boş yapayım diye düşündüm ama öyle de olmadı yani bir hafta veya 10 gün mü ara vermem lazım bilemedim
ahsenim12 yldrmmmmm yani şöyle kendim hiç vermedim bizimle beraber sofraya oturttum önüne koydum yerse yedi yemezse kaldırdım kaşık görünce kafasını çeviriyordu elimle flan veriyordum arada kendisi yerken bizim için hiçte kolay olmadı uzun zamandır vardı çünkü bu sorun mama içmeyen çocuk içmeye başlamıştı 8. Ayında 1 ay kadar içti bende o sırada bu dediklerimi yaptım
yldrmmmmm ahsenim12 anladım bende deneyeyim dediğiniz gibi umarım bir faydası olur çok zor bir durum gerçekten teşekkür ederim sağolun 🥰