kdcirem neden annelere dünyaya ilk geldiğinde bir gazlı bez alıp kordunun üstünü kapatmayı söylemediler bebeğimin 14. Gün düştü 1 kez duş aldırdım sonra orayı hep kuru temiz tuttum ama enfeksiyon oldu krem kullandım o da geçirmedi fazla koku vardı kan vardı en son gazlı bez aldım onu koydum 2. Gün düştü bilseydim de dünyaya geldiği gün başlasaydım keşke