Kızlar kızım iki aydır ara ara benim yanımda yatıyor ben tek bakıyorum tek yaşıyorum şu an, 14 aya gırıcek 3 gun sonra. Yani normalde kızım yatakta hareket ettiği zaman ben fark ederim yatağımın her tarafı açık ama dün ne olduysa uyandım kızım yanımda güzel bir şekilde yatıyor diye uyudum çok kısa geçti aradan güm diye bir ses geldi kızım yüzüstü yerde yatıyordu ağlıyordu, neye uğradığımı şaşırdım. Hemen doktorumuza ulaştım doktorumuz hastaneye götürmemem gerektiğini radyasyona maruz kalmasını istemediğini evde takip etmenin yeterli olacağını normal uyku saatlerinde uyutmanı söyledi. Aradan 5 saat geçti önce düştükten sonra biraz ağladı kendine geldi biraz evin içine dolandırdım oynattım ettim bir şeyler yedirdim su içirdim uyudu ben zaten doktorumuzun demesine göre derın uykuya yatmadım, 15 dakikada 1 ayağının altına gıdıkladım tepki verip vermediğini bekledim tepki verdi etti pozisyonunu falan değişip değişmediğini kontrol ettim çok şükür normalde tam uyanma saatinde sabah dokuzda uyandı emekledı normal bir şekilde gitti. Bilinç açık kusması yok sadece uyandıktan yarım saat sonra falan kendiliğinden emeklerken bir ağlama tuttu muhtemelen ayağını çarptı bir yere bayağı da bir ağladı sonra kendine geldi şu an ayaklarını vücudunu aktif kullanıyor kafasında hiçbir şey yok muhtemelen dün kafasını çarpmadı zaten vücudu ön planda oldu, vücudunu bastıra bastıra kontrol edıyorum ağrısı yok dün de kafasına çarpmış olsaydı kafasında bir kızarıklık falan illaki olur çünkü kızın vücudu hemen kızarıyor kafasında hiç kızarıklık falan yoktu muhtemelen kolları ve ayaklarının üstüne düştü çünkü yüzüstü pozisyondaydı düştüğü an ben aldım onu. Ama yine de korkuyorum bir şey olur diye bir şey olur mu hani başına gelen var mı yatak kızımın boyuyla aynı koltuktan falan arada düşüyor ama koltuk çok alçak yatak sıkıntı oldu biraz yani yüksek