5 aylık prematüreyiz. Kolik ve alerjik bir bebek olduğu için önceden hep squat yaparak uyutuyorduk. Bel ve bacak ağrısı canımıza yetti pilates topuna geçiş yaptık ama bununda bir sonu yok bebeğimde bu durumdan çok memnun değil ama başka türlüde uyuyamıyor. Varmıdır bu şekilde olup sonradan normalleşen ayakta sallamaya bile razıyım şuan o kadar midem bulandı şu pilates topundan