Canım anneler , yaklaşık 6 haftadır perişan oldum. 14 haftalıkken başladı , bu çarşamba 20 haftalık oluyoruz …
Gece uykusu azıcık da olsa düzeldi gibi , nerdeyse yarım saatte bir uyanıyordu çünkü . 2 gündür takip ediyorum farklı şeyler var , sabah uyandıktan sonra ilk uykusu 1 buçuk saati buluyor 2 gündür 🧿 Maşallah diyelim inşallah böyle devam eder
Beslenme olarak biraz problem yaşıyoruz malesef , 2 aydan sonra meme istemedi . Emmek istemiyor hâlâ dönmedi . Geceleri emziriyorum sadece
Mamaya başlamıştım 1 aydır , 6 gündür mamayı da zar zor içiyor 🤦♀️ bazen kaşıkla veriyorum , bunuda dişe bağlıyorum. Yani umarım düzelir
Çok uzattım kusura bakmayın, sizce bitiyor mu bu atak ? Huysuzlukları da geçer mi yavaş yavaş . Çünkü aşırı yoruldum aşırı