Geçen ay bakır spiral taktırdım. Dün çok hafif bir kanama geldi, çok koyu kahverengi. Reglime beş gün var ama görünen de. Bu sabah kontrol ettim hiç başka kan yok yani. Geceden bu yana hiç kanama gelmemiş. Yani regli değilmiş. O zaman o kanama neydi? Çok koyu kahverengiydi. Acaba spiral tutmadı da yerleşme kanaması falan mıydı? bilemedim.