Olumlu yorumlara ihtiyacım var. Benim ilk çocuğum doğduğunda depresyona girdim annem bizde kaldı 2-3 ay ve toparlandım. Şimdi 2. Oldu ama hem depresyon hemde aksiyete uyku sorunu oldu. Pskiyatriste gittim çok düşük doz ve bir tabletin yarısını kırarak içtim. İlaç çok fayda etti. Enerjimi neşemi uyku problemini iştahsızlığı yendim. Dr 2 hafta daha kullanıp kesebilirsin dedi. Zaten düşük doz dedi dahada küçültmene gerek yok dedi. İlacı bırakalı 13-15 gün arası oldu. Gece uyanma terleme sıkıntı basma başladı. Chatgbt diyor evet bu yan ekiler oluyor 2-3 hafta dayanmam isteniyor. Ancak 2 çocukla çok zorlanıyorum.