Yenidoğan dönemi bazen çok tatlı, bazen de çok yorucu olabiliyor.
Uykusuz geceler, emzirme telaşı, “doğru mu yapıyorum?” düşüncesi…
Şu an yenidoğan bebeği olan anneler, nasılsınız?
En çok neye ihtiyaç duyuyorsunuz: uyku, destek, bilgi?
Ya da tecrübeli anneler sizin yenidoğan annelerine vereceğiniz tavsiyeler neler?
Siz neye ihtiyaç duymuştunuz?
Şu an tuhaf gelse de ben hep çocuğu emzirir gazını çıkartır yatırırım sanıyordum. Oğlum sorunsuz bir bebekti aslında. Tek sıkıntısı yerine yatırdığım an uyanırdı. Sürekli benim üstümde uyumak isterdi. O dönemler istediğim sadece özgürce uyumaktı. Sağıma soluma dönüp istediğim pozisyonda uyumak.. eşime kayınvalideme ya alın şu çocuğu nasıl uyutuyorsanız uyutun ben yatakta tek başıma uyumak istiyorum diyordum 😬