3.5 yaşında oğlumu yarım gün kreşe verdik. Bu hafta 3. Haftası. 7:40 ta servise binip gidiyor 12:45 te ben alıyorum. İlk hafta okula gitmek istedi fakat sınıfa girmek istemiyorum diye diretti.2. Hafta sende gel demeler beni neden bırakıyorsun demeler başladı. Bende “seni bırakmıyorum okula eğlenmen için oyun oynaman ve güzel etkinlikler resimler yapman için gönderiyorum. Süren bitincede gelip seni alıyorum.” diye yatıştırmaya çalıştım. 2. Haftamızda Perşembe günü hasta olduğu için cuma günü kreşe göndermedik. Doğal olarak 3 gün bir gerileme zamanımız oldu galiba.Bugün 3. Haftamız sabah kalkar kalkmaz okula gitmeyeceğim diye ağlamaya başladı. Bende “ okula gitmek istememeni anlıyorum ama okula gitmek zorundayız. Süren bitince gelip seni alacağım” dedim başka tek bir kelime konuşmadım. Tabii sustumu hayır ağlamaya devam etti servise bindi ağlayarak bindi ama 5 dk sonra rehbere öğretmene mesaj attım sakinleşmiş. Bizim bu ağlamalarımız ne zaman bitecek acaba. Öğretmeni sürekli fotoğraf video atıyor. Sabahları ağlamayı deniyor ama sonra sakinleşiyor diyor. Ama benimde içim içimi yiyor. Bu dönemde Nasıl bir yol izlemeliyim alışacak mı alışacak mıyız? Yoksa hep böyle mi devam edeceğiz 🫠