kizlar selam ilk bebegim 16 aylikken supriz bir sekilde gebe kaldim tekrardan simdi oglum 26 aylik kizim 2.5 aylik ve 2. dogumumda tüplerimi baglattim artik kesin olsun diye cunku ilk cocugum ağır kolikti ve hala tramvalarimi atlatabilmis degilim degilken 2. bebisim geldi dunyamiza cok sukur, iyi ki geldi kolikte degil ama 3. olur korkusuna 28 yasimda direk baglattim sorum su ben hala korkuyorum 🥲 baglattiktan sonra doktorum ekstra korunmaya gerek yok artik dedi ama baglatip hala korunan veya baglatip hamile kalan var mi bu konu hakkinda bildiklerinizi paylasirmisiniz🥲