Bu 1 haftadır aşırı mide bulantım baş dönmesi ve ağrısı yaşıyorum kasıklarımda belimde hep ağrı var bu gün daha bi çok reglime daha 2 hafta var ama geçen ay adetim yok denecek kadar azdı ve normalde hep ağrılı olur hiç ağrım yoktu sadece ilk olduğum an hafif bi kramp girdi o kadar neden oluyo olabilir internette araştırma yaptım hamilelik olabilir diyo çok korkuyorum ondan değildir dimi çünkü korunuyoruz ve çok dikkat ediyoruz ne yapmam gerek fikri olan lütfen yazsın