Selam herkese ☺️ 4 yaşımda oğlum var ikinci çocuğu düşünüyoruz 3 aydır korunmayı bıraktık.Yumurtlama günleri çok güzel değerledik 🤭 Normalde regl olmama 6 gün var ama 10 gün önceden bel ve kasık ağrılarım var hele belim daha fena nornalde belim 1 2 gün kala ağırırdı şimdi fazla ağırıyor kasıkla beraber . Sizin yorumlarını merak ettim başına böyle gelen var mı acaba