Geceden beri bslgam çıkartıyor 3 ay 25 günlük 2 ay öncede influenza olmuştu yoğun bakımda yattı 3 gün akciğer balgam doluydu zatürrre olmuştu enfeksiyon vardı kanında idrarında . Ama gece çıkardığı balgamı 2 aydır çıkarmadı öyle üst üste iyi birşey mi kötü birşey mi bilemedim